اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک از پرستاران تقدیر کردند

اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک در راستای طرح «تکریم زینبی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از پرستاران و مدافعان سلامت بیمارستان امام علی (ع) تقدیر کردند.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اقدامات اخیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک اظهار کرد: اعضای این بنیاد در راستای طرح «تکریم زینبی» امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک، از پرستاران و مدافعان سلامت این بیمارستان تقدیر کردند و به توزیع شاخه‌های گل و بسته‌های شیرینی با هدف ترویج آموزه‌های مهدوی میان پرستاران و بیماران پرداختند.

 

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک با اشاره به نقش و اهمیت شغل پرستاری افزود: پرستاران کشور به عنوان مدافعان سلامت با سعی و تلاش بی‌دریغ خود نقش‌آفرینی می‌کنند و خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهند.

 

وی از برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت در راستای اجرای طرح «یلدای مهدوی» خبر داد و اذعان کرد: در این ایستگاه‌ها که در مرکز شهر اندیمشک برپا شده بودند، تب‌سنجی و توزیع ماسک رایگان، شکلات، شیرینی و پکیج فرهنگی با هدف گسترش معارف مهدوی میان شهروندان صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام مهدوی اضافه کرد: همچنین رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته‌های موادغذایی مزین به احادیث و آموزه‌های مهدوی بین نیامندان اندیمشک برگزار شد.

 

کد خبر 1006351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha