برپایی نشست ها و وبینارهای سبک زندگی اسلامی ایرانی/ جایگاه محوری زنان در جریان مقابله با کرونا

فرهادکیایی با اشاره به اهمیت نقش زنان برای مقابله با کرونا گفت: نشست ها و وبینارهای سبک زندگی اسلامی ایرانی در قالب قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

« اعظم فرهادکیایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح هم نفس با محوریت بانوان طلایه داران مبارزه در عرصه کرونا گفت: برپایی نشست ها و وبینارهای سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله طرح های رزمایش قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

دبیر نهضت تبلیغی بانوان استان البرز افزود: نهضت تبلیغی بانوان استان البرز با بهره مندی از ظرفیت های بانوان در قالب گروه های جهادی اقدام به برپایی نشست ها و وبینارهای سبک زندگی اسلامی ایران، مشاوره های رایگان در قالب حقوقی و خانواده همچنین ارائه خدمات جهادی نموده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: نشست جایگاه صبر و مقاومت در سبک زندگی اسلامی ایرانی دوشنبه 1 دی ماه سال جاری ساعت 16، کارگاه آموزشی تبیین حیات طیبه در کتاب آسمانی قرآن طی همین روز ساعت 20 برگزار می شود.

 

دبیر نهضت تبلیغی بانوان استان البرز خاطرنشان کرد: روند فعالیت های نهضت تبلیغی بانوان استان البرز در عرصه تبلیغ مفاهیم دینی، ارزشی و ایمانی است که برای این مهم در قالب گروه های جهادی تلاش می کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1006353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha