برگزیدگان بیست و ششمین دوره جشنواره ملی شعر رضوی معرفی شدند

بیست و ششمین دوره جشنواره ملی شعر رضوی با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بیست و ششمین دوره جشنواره ملی شعر رضوی، دوشنبه شب( اول دی) با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان و حضور جمعی از مسئولین استان و شاعران در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار و به طور همزمان بخشی از شعرخوانی از جوار مزار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

 

در این مراسم از هزار و 813 اثر شعری در بخش های کلاسیک، سپید، ترانه و بخش دانشجویی ارسال شده به دبیرخانه، 14 اثر توسط هیئت داوران انتخاب و از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

 

در بخش شعر کلاسیک هیئت داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه اول معرفی نکرد اما «حسن روشان» از بجنورد و «مریم قادری » از اصفهان را به عنوان رتبه دوم و  «عبدالرضا حسینی» از عنبرآباد و «مجتبی خرسندی» از بروجرد را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد.

 

 

در بخش شعر سپید «رزا رودینی از شهرستان بردسیر» و در رتبه دوم «اسماعیل احمدی» از شهرستان عنبرآباد و «فاطمه بلوچی»  از شهرستان انار در رتبه سوم هستند؛ در بخش ترانه «آرزو سیدی» از انار، «علی سلیمانی» از تهران و «علی اسدی» از شهربابک و «مهدی عزیزاللهی» از اصفهان حائز رتبه شدند.

 

در بخش دانشجویی «حمیدرضا محمودزاده زرندی» از زرند و «جعفر عباسی» از بیرجند و «میثم داوودی» از قم حائز رتبه شدند.

 

 

«محسن کاشانی» از داوران جشنواره هم به شعرخوانی پرداخت و بیانیه هیئت داوران را قرائت کرد؛ همچنین «احمد یوسف زاده، نویسنده کتاب آن 23 نفر» نیز در گلزار شهدای شهر کرمان و از کنار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی شعرخوانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1006397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha