بازگشت ۲۰ هزار خودروی غیربومی از محورهای منتهی به استان البرز

گودرزی با اعلام خبر جریمه ۶ هزار و ۸۴۳ راننده متخلف در جریان اجرای محدودیت های کرونایی گفت: ۲۰ هزار خودروی غیربومی از محورهای منتهی به استان البرز بازگشت داده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ گودرزی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر بازگشت 20 هزار خودروی غیربومی در مسیرمحورهای مواصلاتی به استان البرز گفت: استان البرز در وضعیت نارنجی است با وجود این همچنان محدودیت های کرونایی به قوت خود باقی است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: مأموران پلیس راه و انتظامی از نخستین روز آذرماه سال جاری در 24 نقطه محورهای ورود و خروجی استان البرز مستقر و مانع ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان شده اند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: طی این دوره از محدودیت های کرونایی 6 هزار و 843 راننده متخلف در مسیر راه های استان از 510 هزار تومان تا مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده اند.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای قوانین و مقررات معین شده حفظ سلامتی شهروندان و قطع شدن زنجیره بیماری کرونا است.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: در قالب طرح محدودیت های کرونایی پلیس اجازه ورود هیچ خودرو غیربومی را به شهرها و روستاهای استان البرز نمی دهد.

گودرزی یادآورد شد: شناسایی افراد ساکن و بومی به واسطه ارائه کارت ملی، پلاک خودرو و نشانی بیمه نامه خودرو امکان پذیر است.

کد خبر 1006448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha