حجت‌الاسلام حسینی با کسب اکثریت آرا رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر شد

در دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر حجت‌الاسلام سیدعبدالجلیل حسینی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، آیین انتخابات هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر روز دوشنبه (1 دی) با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و اعضاء هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری» نیز در این آیین با اشاره به ظرفیت های موجود در این مجمع اشاره کرد و اظهار داشت: به فضل الهی تیمی متشکل از افراد فعال و توانمند در هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان فعالیت می‌کنند که با حضور این افراد شاهد شکوفایی فعالیت های این حوزه خواهیم بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه جهت تقویت کانون‌های فرهنگی تبلیغی هر ماه دو بار جلسه منظم تشکیل شود، تصریح کرد: این جمع علاوه بر انجام مطلوب رسالت‌های مجمع، ظرفیت این را دارد که نقش اتاق فکر برای آنچه ماموریت مدیرکل در استان است را داشته باشد.

 

در خاتمه این نشست انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و پس از شمارش آراء، حجت‌الاسلام سیدعبدالجلیل حسینی به عنوان رئیس، حجت‌الاسلام مرتضی زارع به عنوان نائب رئیس، اصغر غریبی به عنوان دبیر، محمد حیدری مسئول طرح و برنامه و ایمان زندی نیا به عنوان مسئول امور مالی مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان انتخاب شدند.

 

کد خبر 1006503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha