ایلام جزو استان‌های پاک کشور در بحث مواد مخدر است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ایلام جزو استان‌های پاک کشور در بحث مواد مخدر است، گفت: دستگاه انتظامی استان در ماموریت های خود موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» صبح امروز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد: در این ایام و در زمان تصدی سردار یاری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان حقیقتاً شاهد همکاری و همراهی بسیار قوی و در صف اول بودن این نیروی خدوم در امور استان بودیم که جا دارد اینجا از زحمات ایشان و مجموعه همکاران تشکر کنم.

 

وی افزود: در مسائل ذاتی، نیروی انتظامی نیز موفقیت‌های بسیار خوبی در استان به دست آورد، بطوری در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی مرتبط با کار نیروی انتظامی وضعیت بهتر و مطلوب‌تری ایجاد شد، به طور مثال امروز در بحث مبارزه با مواد مخدر جزو استان‌های پاک کشور هستیم، در طلاق رتبه ۳۰ در اعتیاد رتبه ۲۷ و … که این آمارهای بسیار خوبی نسبت به کشور است.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه  که مردمی بودن نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، دستگاه قضا، و دستگاه اطلاعاتی ما باعث شد بسیاری از مشکلات را در استان به خوبی پشت سر بگذاریم، گفت: امروز نیز این وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان برای غلبه بر ویروس منحوس کرونا وجود دارد و در اینجا باز نقش نیروی انتظامی در کنترل ترددها، منع عبور و مرور شبانه، بحث پیشگیری از اجتماعات، عدم حضور در پارک‌ها، مراسمات شادی و عزا، آرامستان ها و … بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

استاندار ایلام در ادامه به کنگره بزرگ اربعین اشاره کرد و عنوان کرد: در قضیه اربعین نیروی انتظامی به معنای واقعی در صف خدمت رسانی بود، به طوری که با کمک این مجموعه و دیگر مجموعه‌های انقلابی و همراهی خوب مردم موفق شدیم حماسه‌های عظیم و بی بدیلی شکل دهیم، تاجایی که بالای ۶۵ درصد تردد زوار در سالهای ۹۷ و ۹۸ از طریق مرز مهران بدون کوچک‌ترین مشکل انجام شد.

 

وی افزود: در مسائل اجتماعی به ویژه در قضیه افزایش قیمت بنزین این فرماندهی با حضور به موقع در بین مردم و ارتباط خوب مردمی به همراه مجموعه‌های ذی ربط فضایی امن و تعاملی در استان برقرار کرد که از این حیث استان ایلام یک الگوی نمونه و ملی قلمداد می‌شود.

 

 سلیمانی دشتکی  در پایان از زحمات خالصانه و بی ادعای سردار یاری در طول دوران خدمت تقدیر کرد و گفت: آرزوی توفیق برای سرهنگ القاصی‌مهر فرمانده جدید نیروی انتظامی دارم، وی نیز از نیروهای خدوم ارزشی و خوب است که همه به ایشان کمک خواهیم کرد و همه یار و یاور نظام و خدمتگذار مردم هستیم.

 

بر اساس این گزارش در این مراسم از زحمات و خدمات سردار «نورعلی یاری» تجلیل به عمل آمد و سرهنگ « دلاور القاصی‌مهر» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام معرفی شد.

 

این مراسم با حضور سردار «قاسم رضایی» جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مجموعه مسئولان استانی برگزار شد.

کد خبر 1006602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha