افتتاح ۴۷۰۰میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو در مازندران

حسین زادگان گفت: امسال ۲۰ پروژه به ارزش ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال توسط وزارت نیرو در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«احمد حسین زادگان» امروز(2دی) در جلسه ویدئو کنفرانس پویش هر هفته «الف- ب- ایران» که به ریاست اردکانیان، وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۲۰ پروژه عمرانی و زیرساختی به ارزش 4 هزار و 700 میلیارد تومان تا پایان سال توسط وزارت نیرو در استان افتتاح می‌شود.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه سال گذشته 9 طرح با اعتبار 877 میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد، گفت: این پروژه ها در محورهایی همچون آبرسانی روستایی، آب شرب شهری و نیروگاه های توسعه پست برق بوده است.

 

وی هدف از پویش «الف- ب- ایران» را تمرکز بر تسریع در تکمیل پروژه های زیرساختی عنوان کرد و یادآورشد: نیروگاه مقیاس کوچک، آبرسانی به 57 روستا، تصفیه خانه فاضلاب ساری، سدهای لاستیکی، نیروگاه مقیاس کوچک با ظرفیت کل 3مگاوات، توسعه پست های برق، احداث پست 230 کیلو وات واحد شماره 1 بخش بخار سیکل ترکیبی کاسپین نوشهر (بزرگترین پروژه) از جمله شاخص ترین پروژه های هفته دولت امسال خواهد بود.

 

حسین زادگان با بیان اینکه وزارت نیرو در قالب این پویش توجه ویژه ای به استان مازندران در اجرای طرح های آب و برق داشته است،  اذعان کرد: به ابتکار وزارت نیرو علاوه بر افتتاح پروژه در قالب ساخت و سازها در حوزه سازوکارها نیز تمرکز و تاکید می شود و براساس آن سازوکارهای خدمات رسانی تحصیل و روان سازی می شود.

کد خبر 1006670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha