۳۰ بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع شد / طرح ملی «ایران قوی» فرصت دیده شدن فعالیت کانون ها است

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور هدایت گفت: ۳۰ بسته کمک مومنانه این کانون با مشارکت خیرین در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان شهر بیله سوار توزیع شد.

«زینب بهروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری نور هدایت با مشارکت خیرین در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان شهر بیله سوار توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور هدایت تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل یک بسته نان، برنج، گوشت مرغ و 2 کیلو میوه بود که در اختیار افراد بی بضاعت شهر بیله سوار قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: این طرح به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) صورت گرفت و پیش از توزیع آن دعای فرج برای افزایش برکت این بسته های معیشتی و نابودی بیماری کرونا قرائت شد و با ذکر «یا مهدی ادرکنی» در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

بهروزی افزود: تلاش خواهیم کرد تا این جهاد فرهنگی همچنان با قوت ادامه داشته باشد تا در این روزهای بیماری از خانواده های آسیب دیده حمایت شود و اجازه نخواهیم داد که تحریم های دشمنان آسیبی به اقشار ضعیف وارد کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور هدایت ادامه داد: فعالان این کانون منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا را هدف برنامه ها خود قرار دادند و برای عملیاتی شدن این فرمایشات گام برداشتند.

 

بهروزی بیان کرد: اقدام های عملی این کانون در راستای طرح ملی «ایران قوی» نیز پیگیری می شود و تلاش خواهیم که برنامه های فرهنگی، هنری و نوآوری های خود را در پروفایل این کانون بارگذاری کنیم.

 

وی افزود: طرح ملی «ایران قوی» فرصت دیده شدن برنامه های کانون های مساجد را فراهم کرده و زیرساخت مهمی برای مشارکت در برنامه های فرهنگی، هنری و نوآوری است.

کد خبر 1006687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha