طرح ملی «ایران قوی» در تربیت بچه های مسجدی و انقلابی بسیار تاثیرگذار است

رازی با بیان اینکه طرح ملی «ایران قوی» در تربیت بچه های مسجدی و انقلابی بسیار تاثیرگذار است، گفت: این طرح بزرگ دارای چارچوب مشخصی است و امیدواریم به درستی تمام بخش های این طرح در راستای تربیت نیروهای انقلابی اجرا شود.

«ناصر رازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه سال 96 تاسیس شده است و اکنون 400 نفر در این کانون عضویت دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه با اشاره به طرح «شنبه های با کتاب» گفت: در راستای اجرای این طرح مسابقه ای با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این کانون برگزار شده است.

 

وی به حضور اعضای کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه در طرح کنترل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون اعضای کانون با کمک های نیروهای امدادی در طرح کنترل ورودی های شهرستان به میدان آمدند و اقداماتی در زمینه پایش و کنترل این بیماری انجام دادند.

 

رازی در ادامه بیان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شاه چراغ طی 2 مرحله خانه ها و اماکن عمومی و خانه بهداشت روستای کریزان زیرکوه را در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 20 بسته معیشتی بین نیازمندان روستا توزیع شده است، ادامه داد: در این راستا اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال هزینه شده بود.

 

وی در ادامه اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه، این کانون 2 راس گوسفند از ابتدای امسال تاکنون ذبح و حدود 30 کیلوگرم گوشت به صورت بسته بندی و بهداشتی بین نیازمندان این زوستا توزیع کرده است.

 

رازی با اشاره به طرح ملی ایران قوی گفت: طرح ملی ایران قوی یک طرح فرهنگی است و این طرح اگر با حضور بچه های مسجد اجرا شود قطعا اثرگذاری بیشتری به دنبال خواهد داشت تا افرادی با اعتقادات راسخ به جامعه تحویل بدهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه عنوان کرد: طرح ملی ایران قوی از چارچوب مشخصی بهره مند است و امیدواریم بتواند این طرح بزرگ فرهنگی در راستای تربیت فرزندان انقلابی تاثیرگذار باشد و این امر زمانی محقق می شود که به درستی این طرح اجرایی شود.

 

 

کد خبر 1006879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha