فعالیت های کارآفرینی و صنایع دستی کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه معرفی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه روستای پیراقوم گفت: فعالیت های کارآفرینی و صنایع دستی کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه با هدف مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد معرفی و ثبت شد.

«داور فرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های کارآفرینی و صنایع دستی کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه با هدف مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد معرفی و ثبت شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه روستای پیراقوم تصریح کرد: در بحث کارآفرینی کمک شایانی برای جوانان این روستا در دریافت تسهیلات و خرید و نگهداری حیوانات کمک شایانی شد که از عواید حاصل از فروش آن نیز برای برنامه های فرهنگی کانون تقبل شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه صنایع دستی نیز تاکنون هر یک از اعضای کانون در رشته نقاشی با ماسه بادی، چرم دوزی، خیاطی و معرق کاری با اسماء الهی آثار خود را به این کانون هدیه کرده اند.

 

 

فرجی افزود: نوجوانان و جوانان این روستا علاقه ویژه ای به صنایع دستی دارند و تاکنون دوره های مختلف آموزشی برای آنها در محل کانون نیز برگزار شده است.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه ادامه داد: معرفی این صنایع با هدف مشارکت این کانون در طرح ملی «ایران قوی» است که کانون های منتخب در 22 بهمن ماه سال جاری مشخص خواهند شد.

 

فرجی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم توانمندی های فرهنگی، هنری، قرآنی و نوآوری های این کانون را از طریق سامانه بچه های مسجد به خوبی معرفی کنیم.

 

کد خبر 1006958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha