تولید و پخش ۱۰ مستند ویژه شهدای مقاومت از رسانه ملی

مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از تهیه ۱۰ مستند، سرود و نماهنگ ویژه شهدای مقاومت و سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این آثار از رسانه ملی به صورت سراسری پخش می شود.


 
«سید مرتضی حسینی»، مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره ویژه برنامه های اداره امور هنری برای سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حدود 10 مستند، سرود و نماهنگ ویژه شهدای مقاومت در سالگرد شهادت سردار سلیمانی از رسانه ملی که توسط اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه شده است، پخش می شود.
 
مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به برگزاری جشنواره فیلم ایثار اشاره کرد و گفت: قرار بود این جشنواره در 10 دی ماه برگزار می شود که یکی از بخش های آن مربوط به شهدای مقاومت و سردار شهید سلیمانی بود اما با تمدید مهلت این جشنواره قرار شد سی ام دی ماه سال جاری برگزار شود.
 
حسینی تصریح کرد: این جشنواره در بخش های ایثار، محور مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی، سبک زندگی اسلامی، ایثار و جنگ نرم در فضای مجازی، ایثار و اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، ایثار و امید به زندگی، ایثار و آرامش اجتماعی، ایثار اجتماعی- ایثارگران حوزه سلامت و بخش جنبی جشنواره با موضوع نقش نماز، حجاب و عفاف در ایجاد تفکر ایثارگران برگزار می شود.
 
وی یادآور شد: متقاضیانی که می خواهند در جشنواره فیلم ایثار شرکت کنند، می توانند آثار خود را تا پانزدهم سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارایه دهند.
 
وی همچنین جایزه ویژه شهید سلیمانی را در این جشنواره اعطای تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون تومان به بهترین فیلم و همچنین هیئت داوران می توانند بر اساس آرای خود در هر بخشی دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون تومان اهدا کنند.

کد خبر 1007027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha