نانوایی‌ها و مراکز خدمات‌رسان سوخت دوم ذخیره کنند

صابر گفت: سوخت دوم مراکز خدمات‌رسان و نانوایی‌ها و همچنین سوخت شهرداری‌ها و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواقع بحران تامین و ذخیره شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(چهارشنبه، ۳ دی) در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که در محل سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: سوخت دوم مراکز خدمات‌رسان و نانوایی‌ها و همچنین سوخت شهرداری‌ها و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواقع بحران تامین و ذخیره شود.

 

فرماندار بندر آستارا افزود:جایگاه‌های سوخت محور آستارا- تالش از نظر سوخت، کمبود نداشته باشند تا ماشین‌آلات سنگین راهداری با مشکل مواجه نشوند.

 

وی بر بازگشایی راه‌های اصلی روستایی تاکید کرد و گفت: در مواقع ضروری و بحران از ماشین‌آلات بخش خصوصی استفاده شود.

 

صابر گفت: حوزه استحفاظی راهداری آستارا از آق‌چای تا لیسار است و شهرداری‌های مسیر آستارا-تالش با امکانات و نیروهای خود در مدیریت بحران مشارکت کنند.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: پلیس راه آستارا از عصر پنجشنبه تا عصر جمعه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

 

* ۹۱۵ خانوار آستارایی تحت پوشش شرکت فرآوده‌های نفتی آستارا هستند

«محمد علیاری» نیز در این جلسه،اظهارکرد: ۹۱۵ خانوار از جمعیت روستایی تحت پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هستند.

 

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بندر آستارا افزود: در ماه به هر خانوار ۴۲۰ لیتر سهمیه نفت سفید تعلق می‌گیرد.

 

وی تصریح‌کرد: ۹۲ درصد روستاهای بندر آستارا از گاز طبیعی برخوردار هستند.

 

علیاری با بیان‌اینکه برای تامین و ارسال سوخت به مناطق سخت‌گذر مشکل نداریم،خاطرنشان‌کرد: برخی روستاهای شهرستان آستارا همچنان به نفت سفید نیاز دارند.

 

*کاهش ۴۰ درصدی بارش باران در فصل پاییز

«فردین فرتوت‌نیا» نیز در این جلسه‌‌ اظهارکرد: بارش باران در فصل پاییز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد در آستارا کاهش یافته است.

 

رییس اداره هواشناسی بندر آستارا افزود: از ظهر پنجشنبه تا عصر روز جمعه شاهد بارش برف در ارتفاعات بالای ۲۰۰ متر خواهیم بود.

 

فرتوت‌نیا خاطرنشان‌کرد: در این مدت مواج شدن دریا و آبگرفتگی معابر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 1007094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha