برگزیدگان جشنواره تئاتر کردستان تجلیل شدند

سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان پس از رقابت ۹ گروه نمایشی در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان که با حضور ۱۸ اثر آغاز بکار کرد با رقابت گروههای نمایشی به کار خود پایان داد و برترین‌های خود را شناخت.

 

در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور استاندار کردستان، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای شورای شهر و شهردار سنندج برگزار شد، دو اثر به جشنوار فجر راه یافتند.

 

شعیب مکتبداری با نمایش روییدن از سنندج در بخش آفیش و بروشور و در بخش طراحی لباس هم نیما ایمانزاده برای نمایش باب بارا برگزیده شدند.

 

در بخش طراحی صحنه شعیب مکتبداری با نمایش روییدن از سنندج با رای هیات داوران به عنوان برگزیده این بخش معرفی شد و در بخش بازیگری نیز از لیلا عزیزپور بازیگر نمایش یک زندگی بهتر از سقز و بنیامین احمدی بازیگر نمایش خوکدانی از دیواندره بطور ویژه تقدیر شد. 

 

در بخش بازیگری زن با رای هیات داوران بطور مشترک میدیا ذاکری بازیگر نمایش خون منتشر از بیجار و پریسا قلی پور بازیگر نمایش روییدن از سنندج به عنوان برگزیده انتخاب شدند.  

 

تقدیر هیات داوران در بخش بازیگری مرد به سهند تورانی بازیگر نمایش روییدن از سنندج تقدیم شد و ایوب طالب پور برای نمایش خون منتشر شد به عنوان بازیگر برگزیده معرفی شد.

 

برگزیده بخش نویسندگی در این دوره از جشنواره به صابر دلبینا نویسنده نمایش خون منتشر رسید و شعیب مکتبداری نویسنده نمایش روییدن از سنندج تقدیر شد.

 

در بخش کارگردانی، با رای هیات داوران از شعیب مکتبداری کارگردان نمایش روییدن از سنندج تقدیر و نیما ایمانزاد کارگردان نمایش  باب بارا از سنندج برگزیده شد.  

 

با رای هیات داوران نمایش‌های باب بارا به نویسندگی و کارگردانی نیما ایمانزاده و روییدن به نویسندگی و کارگردانی شعیب مکتبداری از سنندج به جشنواره بین‌ المللی فجر معرفی شدند.

کد خبر 1007221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha