تجلیل از امام جماعت مسجد النبی (ص) تویسرکان در قالب سه شنبه های تکریم

خدابخشیان گفت: امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان با همکاری هیات امنای مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری بعثت در قالب سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  طرح سه شنبه های تکریم  به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و  با محوریت مسجد اجرایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان  ادامه داد: امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان یکی از مروجین ترویج فرهنگ نماز در محله است که با اخلاق خوب و نیکی که دارد باعث جذب نسل جوان به مسجد شده است.

 

 وی با بیان اینکه  کانون فرهنگی و هنری بعثت در مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان  فعالیت ها و برنامه های مختلفی در طی سال و در مناسبتهای ملی و مذهبی دارد، گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستار نمونه مسجد نیز تجلیل به عمل آمد.

 

وی اظهار داشت: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از جمله اهداف این طرح است..

 

خدابخشیان با اشاره به گروه هدف طرح ملی سه شنبه های تکریم افزود: خانواده‌های معزز شهدا و ایثار گران، ، خیرین محل، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز ، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولان تأثیرگذار و مسجدمحور از جمله گروه‌های هدف این طرح هستند.

 

.

 

 

کد خبر 1007330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha