مانوس کردن مردم با قرآن کریم در ایام کرونا از اولویت‌های کاری هیئات مذهبی است

منصور عباسی گفت: باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مساجد، اشاعه فرهنگ دینی و مانوس کردن مردم با قرآن در ایام کرونا از اولویت‌های کاری هیئات مذهبی است.

منصور عباسی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان به اهمیت اشاعه فرهنگ دینی و مانوس کردن مردم با قرآن در ایام کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط حال حاضر و تعطیلی مساجد هیئات مذهبی برای مانوس کردن مردم با قرآن کریم و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه فعالیت داشته‌اند.

 

وی افزود: در این ایام هیئات مذهبی بیجار توانسته‌اند از طریق فضای مجازی ارتباط دو سویه‌ای با مخاطبان داشته باشند و به انتشار مطالب دینی و آیینی و برگزاری محافل قرآنی بپردازند.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار همچنین به به نقش مهم و تاثیرگذار هیئات مذهبی در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی در کمک‌رسانی در ایام شیوع بیماری کرونا نقش پررنگی ایفا کردند و بسیاری از تشکل‌های مردم نهاد در کنار هیئت‌های مذهبی پیشگام در این عمل صالح بودند.

 

عباسی بیان کرد: با انجام این کارها و کمک به هم نوعان می‌توانیم نشان دهیم که هیئت‌های مذهبی همواره همراه مردم هستنند.

 

وی از کمک‌های مومنانه به مردم شهرستان بیجار خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ بسته کمک معیشتی و جیره خشک با ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان به مردم نیازمند شهرستان اهدا شده است.

 

وی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی همواره همراه و یاری‌گر مردم بوده‌اند و اکنون نیز در این شرایط سخت سعی شده تا به مردم هرچند با سهم کوچکی کمک شود.

کد خبر 1007372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha