بازتاب گسترده گرامیداشت اولین سالگرد سردار سلیمانی در فضای مجازی مورد توجه است

مجیدی گفت: تلاش داریم همزمان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، با انتشار گسترده تصویر و وصیت نامه شهید سلیمانی در فضای مجازی ضمن تبیین اندیشه ها و سیره عملی این شهید والامقام، بر پایبندی به آرمان‌های این شهید بزرگوار تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عسگرمجیدی» امروز(4دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: برای برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید سلیمانی چهار پیش کنگره در چهار استان برنامه ریزی شد، ولی با توجه محدودیت‌های کرونایی شکل برنامه تغییر کرد در استان مازندران ستاد اولیه شکل گرفت کمیته‌ها مشخص شد.

 

معاون اجرایی سپاه کربلا افزود: تلاش داشتیم پیش کنگره گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت مازندران در بوستان ولایت ساری برگزار کنیم که به دلیل محدودیت‌های کرونایی لغو شد، از این رو برنامه را به مهمانی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و ۴۲ شهید مدافع حرم در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار کردیم.

 

مجیدی یادآور شد: در برگزاری این برنامه همه مسئولان پای کار آمدند، تا برنامه با حضور خانواده شهدای شمال کشور و تمثال شهدا اجرا شود که بازتاب خوبی داشت.

 

وی عنوان کرد: این برنامه نشان از ارادت مازندرانی ها و معرفی این استان در گرامیداشت مقام شاخص شهیدوالامقام حاج قاسم سلیمانی سردار جبهه مقاومت بود.

 

مجیدی از برگزاری کنگره شعر سردار سلیمانی در بابلسر خبر داد و گفت: اهم برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی برای حفظ سلامت مردم در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی تلاش داریم همزمان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، با انتشار گسترده تصویر و وصیت نامه  شهید سلیمانی در فضای مجازی ضمن تبیین اندیشه ها و سیره عملی این شهید والامقام، بر پایبندی به آرمان‌های این شهید بزرگوار تاکید کردند.

 

مجیدی با تاکید براینکه بازتاب گسترده این برنامه ها در فضای مجازی و رسانه ها در دستور کار قرار دارد، افزود: همچنین  به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، بسیج هنرمندان مازندران فراخوان تولید آثار در قالب موشن گرافیک، پوستر، فیلم کوتاه، پادکست، کلیپ و سرود را ارائه داد .

کد خبر 1007461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha