کانون های فرهنگی و هنری براساس طرح ایران قوی هدفمند مورد حمایت قرار می گیرند

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری براساس طرح ایران قوی هدفمند مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: طرح ایران قوی در تمام نقاط کشور قابل اجرا است و خاص یکسری از مناطق کشور نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «جلال ریزانه» در نشست مشترک با حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: ارتقاء، امنیت شغلی و  نگهداشت نیروهای انسانی شایسته، سیاست جدید ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: سعی می شود کانون هایی که در برنامه های ملی ما شرکت می کنند از منابع ما برخوردار شوند.

 

ریزانه تاکید کرد: سال گذشته که طرح فهما را داشتیم استان سیستان و بلوچستان عملکرد خوبی را داشت که بر مبنای فعالیت کانون های فرهنگی و هنری استان واریزی داشته ایم.

 

وی افزود:  کانون هایی که فعال هستند  برای آنها مجوز رسمی صادر می شود  تا حتی اگر کانونی خواست  فعالیت اقتصادی انجام دهد  بر مبنای این مجوز بتواند کد اقتصادی دریافت کند و به فعالیت اقتصادی بپردازد.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور یادآور شد: تلاش ما بر این است که در طرح ایران قوی، کانون ها فعال بشوند و  براساس امتیاز کانون ها هدفمند مورد حمایت قرار می گیرند.

 

ریزانه گفت: طرح ایران قوی در تمام نقاط کشور قابل اجرا است و خاص یکسری از مناطق نیست.

کد خبر 1007462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha