اجازه ندهیم راه شهید سلیمانی کمرنگ شود

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان داخلی و خارجی راه شهید سلیمانی را کمرنگ کنند، گفت: این شهید والاقدر در عین حال که در جبهه ها با شجاعت به نبرد با دشمنان می رفت اما در میان مردم اسوه مهربانی و دستگیری از ایتام و نیازمندان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 5 دی) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، عداوت و کینه ورزی دشمنان را از عوامل خارجی تضعیف شیعه خواند و گفت: مومنین و شیعیان نیز نباید با دامن زدن به برخی از خرافات موجب بدنامی مکتب شیعه شوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش، افزود: به فرموده رهبر انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب برای جهانیان بود و این شهید نه تنها در داخل کشور بلکه در دیگر کشورهای اسلامی نیز از جایگاه رفیعی برخوردار است.

 

حجت الاسلام نکونام شهید حاج قاسم سلیمانی را ثروتی بزرگ برای شیعیان خواند و اظهار کرد: ما در کشور سلیمانی های بسیاری داریم که از ارزش های انقلاب و اسلام در برابر دشمنان محافظت می کنند و باید قدر آن ها را بدانیم.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان داخلی و خارجی راه شهید سلیمانی را کمرنگ کنند، تصریح کرد: این شهید والاقدر در عین حال که در جبهه ها با شجاعت به نبرد با دشمنان می رفت اما در میان مردم اسوه مهربانی و دستگیری از ایتام و نیازمندان بود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و ادامه داد: مردم معتقد و انقلابی کشور در این روز فتنه ای بزرگ را خنثی کردند و اجازه ندادند دشمنان انقلاب به اهداف چندین ساله شان که براندازی نظام بود دست یابند.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه متأسفانه برخی از وطن فروشان و خائنین به انقلاب که به کشورهای بیگانه پناه برده اند اعدام یک جاسوس و خرابکار را مستبدانه می خوانند، گفت: مردم در این سال ها به خوبی چهره خبیث این مستکبرین را شناخته اند و با بصیرت خود اعتنایی به یاوه گویی های آنان نمی کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با  تسلیت در پیش بودن ایام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها)، خاطرنشان کرد: ایشان جایگاه بلندی نزد خداوند و پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) داشتند و روا نبود که اینگونه مورد بی مهری و جفا قرار گیرند و وظیفه امروز ما در قبال این بانوی بزرگوار بهره گیری از سبک زندگی فاطمی است.

 

کد خبر 1007560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha