ملت در ۹ دی بلوغ سیاسی و غیرت دینی خود را به نمایش گذاشت 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: ۹ دی ماه روز بصیرت است و ملت بلوغ سیاسی و  غیرت دینی خود را در این به نمایش گذاشت و حماسه بزرگی را خلق کرد، این روز کل نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۵ دی حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: زبان و بیان یکی از بهترین و بزرگترین نعمت های الهی به انسان است که با آن می توان حرف حق زد و از حق دفاع کرد و می توان حرف باطل زد و از باطل دفاع کرد.
 

امام جمعه رودبار جنوب افزود: در روز قیامت اعضا و جوارح انسان به زبان در می آیند و بر علیه خود انسان شهادت می دهند باید اعضا و جوارح خود را از معصیت الهی باز داریم.


وی بیان کرد: بعد از رحلت رسول خدا (ص) فضای مسموم و پیچیده ای به وجود آمد و حضرت زهرا (س ) در عمر کوتاه خود با سخنان و عملش نهضتی را راه انداخت و از ولایت دفاع کرد.


حجت الاسلام گروهی ابراز کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین شهیده راه ولایت است و به ما آموخت که هر زمان به ولی خدا و دین خدا حمله شد سینه سپر کنید و در این راه جان خود را فدا کنید.


خطیب جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک چهره بین المللی و مهمی است و رهبری فرمودند؛ من از مسئولین حمایت می کنم به شرطی که رفتار مسئولین با اهداف ملت هم خوانی داشته باشد این سخن حضرت آقا یعنی به قانون اساسی کشور پایبند بوده و استکبار ستیز باشند.


وی تاکید کرد: ۹ دی ماه روز بصیرت است و ملت بلوغ سیاسی و  غیرت دینی خود را در این به نمایش گذاشت و حماسه بزرگی را خلق کرد، این روز کل نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.


حجت الاسلام گروهی در خاتمه عنوان کرد: در روز ۲۸ خرداد ملت ایران بار دیگر با بصیرت دولت جوان و حزب الهی را تشکیل می دهد و این انقلاب را به صاحب اصلی خود می سپارد.

کد خبر 1007580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha