رسانه «سفیر حاج ‌قاسم» در مناطق محروم صومعه‌سرا راه اندازی می شود

فلاحتکار گفت: حضور بسیج رسانه در مناطق محروم و دور افتاده روستایی و به راه انداختن رسانه «سفیر حاج قاسم» برای انعکاس و دیده شدن مشکلات روستاییان از برنامه‌های هفته بصیرت و مجاهدت است.

«مائده فلاحتکارضیابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی داغ عظیمی بود که نه تنها قلب مردم ایران بلکه قلب تمام آزادی خواهان جهان را به درد آورد.

 

مسئول بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا افزود: ما به عنوان پرچمداران این انقلاب، موظفیم تا منش و کردار سردار سلیمانی را در روح نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی نهادینه کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه صومعه‌سرا به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار دارد گفت: انتشار کلیپ‌های کوتاه از بیانات و سخنرانی‌های حاج قاسم در طول دهه «بصیرت و مجاهدت» در سطح سایت‌ها، پایگاه‌ها و کانال‌های خبری محلی از جمله این برنامه‌ها است.

 

فلاحتکار نشست به صورت مجازی و فیزیکی با حضور اصحاب رسانه با موضوع بصیرت افزایی در بین جوانان با اتکا به مجاهدت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با اشاره به راه‌اندازی پویش هر شب یک زیارت عاشورا به نیابت از حاج قاسم در فضای مجازی گفت: با توجه به اقدامات مرموز رسانه اینستاگرام در حذف پست‌ها با مضامینی درباره حاج قاسم، راه‌اندازی تیم جنگ نرم «قاصم‌الجبارین» بسیج رسانه شهرستان متشکل از اعضای فعال و متخصص جهت حضور در این فضا و  راه انداختن پویش «هر ایرانی یک پست اینستاگرامی از حاج قاسم» از دیگر برنامه‌های ما در بسیج رسانه صومعه‌سرا است.

 

وی تصریح کرد: حضور بسیج رسانه در مناطق محروم و دور افتاده روستایی و به راه انداختن رسانه «سفیر حاج قاسم» برای انعکاس و دیده شدن مشکلات روستاییان از دیگر برنامه‌ها است.

 

فلاحتکار با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با محوریت گرامیداشت سردار صلح و امنیت شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود که منتخبین جشنواره در اختتامیه جشنواره ابوذر استان گیلان تجلیل خواهند شد.

 

 

کد خبر 1007826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha