مراسم  نخستین سالگرد شهید سلیمانی با تدارک چندین برنامه محوری طی هفته مقاومت برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی برنامه های نخستین سالگرد شهید سلیمانی با جمعیت و زمان محدود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ محمد زمانی شنبه (6 دی) در نشست ستاد دیه استان با موضوع «آزادی 63 زندانی جرائم مالی و غیرعمد» با اشاره به اینکه مراسم اجلاسیه سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان برگزار می شود، گفت: در هفته سالگرد نزدیک به 11 برنامه داریم و با توجه به محدودیت هایی که در بحث کرونا وجود دارد، زمان 90 دقیقه و با جمعیت محدود پیش بینی کردیم و تقریباً برنامه ها خیلی نزدیک به هم بسته شده است.

 

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: لیست برنامه ها تقریباً نهایی شده و کلیات کار آن ها مشخص شده است و برای اجلاسیه برنامه هایی داریم که زمان زیادی می برد و تولیداتی برای اجلاسیه آماده کردیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه در هر روز 3 تا 4 برنامه محوری داریم،  افزود: به طور مثال روز شنبه که یادواره شهدای عشایر و یادواره شهدای اصحاب رسانه را داریم، 2 برنامه محوری دیگر هم داریم که زنگ مقاومت و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم است.

 

 

سرهنگ زمانی با بیان اینکه تراکم برنامه ها زیاد است، اظهار کرد: در بحث آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در مرحله اول از هفته بسیج دوستان ما ورود پیدا کردند و کمک های خوبی شده است.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: نزدیک به 3 مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار شده و ارزش ریالی آن حدود 100 میلیارد تومان است که با کمک خیرین، مردم، پایگاه های بسیج و مقاومت بوده است.

 

 

 

معاون هماهنگی کننده سپاه ثارالله استان کرمان در بحث پروژه های محرومیت زدایی، بیان کرد: 985 پروژه محرومیت زدایی با ارزش ریالی 23 میلیارد تومان آماده افتتاح است و در همه زمینه ها سپاه کمک کرده و کمک خواهد کرد.

 

 

 

رحمان جلالی در این جلسه گفت: برنامه های اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان به دلیل وجود کرونا با جمعیت محدود و در زمان محدود برگزار می شود.

 

 

 

سخنگوی ستاد برنامه ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی استان کرمان بیان کرد: سخنران مراسم اجلاسیه سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان، یکی از مسئولین لشکری است.

کد خبر 1007878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha