محدودیت تردد شبانه در ۱۱ شهر استان کرمان تداوم دارد

زینی وند شهرهای انار، بافت، بردسیر، کرمان، بم، رابر، راور، رفسنجان، زرند، شهربابک و کرمان را نارنجی مشمول تداوم محدودیت های شبانه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، شنبه(۶ دی) در پنجاه و پنجمین جلسه ستاداستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا گفت: گزارش هایی به من رسیده مبنی بر اینکه عده ای از فرمانداران در جلسات شهرستانی ستاد کرونا حضور ندارند و من از همین جا به آنان تذکر می دهم.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه فرمانده قرارگاه عملیاتی طرح شهیدسلیمانی(قطع زنجیره کووید ۱۹) در شهرستان ها، فرمانداران هستند؛ از مدیرکل بازرسی استانداری خواست تا گزارش حضور فرمانداران در این جلسات را به صورت هفتگی به وی گزارش کند و تأکید کرد: کوتاهی از فرمانداران پذیرفته نیست و اگر کسی کوتاهی کند با او برخورد و از همین جلسه آن را اعلام می کنیم.

 

 

وی با اشاره به وضعیت ناپایدار و شکننده شهرستان های بافت و شهربابک؛ افزود: اگر{رعایت پروتکل ها} رها شود گرفتار می شویم و اگر وضعیت کنونی از دست برود برگشت به نقطه تعادل انرژی گیر است و اگر خبر بازگشایی مدارس در بعضی از شهرها صحت دارد، فرمانداران با آن برخورد کنند.

 

 

زینی وند ادامه داد: برای شهرهایی که وضعیت آنان از نارنجی به زرد تغییر کرده، همچنان محدودیت شبانه را تا اطلاع ثانوی لحاظ می کنیم و در دیگر شهرهای زرد نیز چنان امکانات پایش تصویری و نیروی انتظامی فراهم باشد، محدودیت ها اعمال می شود.

 

 

وی شهرهای انار، بافت، بردسیر، کرمان، بم، رابر، راور، رفسنجان، زرند، شهربابک و کرمان را نارنجی مشمول تداوم محدودیت های شبانه اعلام و بیان کرد: طرح شهید سلیمانی همچنان دستور کار اول ما است و برای برگزاری ایام فاطمیه، ۹ دی، سالگرد شهادت شهید سلیمانی و...هیچ مجوز و پروتکلی تاکنون اعلام نشده است.

 

 

حجت الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان هم با بیان اینکه برگزاری روضه های خانگی ممنوع است مگر اینکه صرفاً اعضای خانواده حضور داشته باشند؛ افزود: ممنوعیت در فضای بسته نیز وجود دارد و در شمال استان هم باید پروتکل ها رعایت شود.

کد خبر 1007952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha