۱۶ فقره، پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام ابطال شد

مدیرکل استاندارد استان ایلام با تاکید بر استاندارد سازی محصولات تولیدی در استان و در راستای تحقق حقوق مصرف کنندگان، از تعلیق و ابطال ۲۶ پروانه استاندارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « مهناز همتی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری، تعداد ۲۶ فقره پروانه کاربرد‌ علامت استاندارد در استان تعلیق و ابطال شده است.

 

وی تصریح کرد: با تعلیق ۱۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ابطال ۱۶ فقره پروانه استاندارد اجباری و تشویقی در طول این مدت، باصدور ۱۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز موافقت شد.

 

مدیرکل استاندارد استان ایلام یادآور شد: واحدهای‌‌تولیدی که‌ پروانه‌ آنها‌ تعلیق‌ شده است، حداکثر سه‌ ماه فرصت دارند تا نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام کنند، در غیر این‌صورت پروانه کاربرد علامت استاندارد آنها ابطال و از ادامه فعالیت منع خواهند شد.

 

همتی خاطرنشان کرد: این اداره کل در سال ۹۹، با تحقق شعار سال جهش تولید و  همچنین در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی استان و نظر به  اهمیت تولید محصول با کیفیت در استان، گام برداشته است.

 

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: تعداد ۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی با توجه به رعایت  الزامات استاندارد نیز تمدید اعتبار شد.

کد خبر 1008161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha