ترویج امر به معروف و نهی از منکربستر رفع بسیاری مشکلات جامعه  است

حجت الاسلام حقیان از تشکیل گروه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان خبرداد و گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر بستر رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « رضا حقیان» امروز(7دی) در نشست گروه تخصصی جهادی بهداشت و درمان استان، اظهار داشت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند موجب رفع بسیاری از مشکلات جامعه و دستگاه‌های اجرایی شود.


دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان افزود: یکی از وظایف مهم اعضای گروه تخصصی اجرای برنامه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر است که توسط افراد و مردم عادی امکان پذیر نیست.


وی با بیان اینکه خوشبختانه در زمینه بهداشت و درمان در لرستان شروع خوبی داشته ایم، اظهار داشت:به جد پیگیرتشکیل  گروه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان هستیم و امیدواریم به زودی به نقطه مطلوب برسیم.


حجت الاسلام حقیان با اشاره به تشکیل گروه های جهادی با حضور نیروهای متخصص در هر حوزه  لرستان، افزود:   ستاد امربه معروف می تواند در ۱۴ زمینه مختلف جامعه گروه‌های تخصصی امر معروف تشکیل دهد.


وی با اشاره به راهکارهای نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ابراز داشت: فلسفه ذاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای احیای این دو فریضه الهی است نه اجرا و تصدی گری آن دو.


حجت الاسلام حقیان  با اشاره به اهمیت و نقش مردم و دستگاه های حاکمیتی در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: راه اندازی گروه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر یکی از برنامه های مهم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است که به صورت تخصصی در حال شکل گیری است.


وی با بیان اینکه درصورتی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای به خوبی احیا نشود بسیاری از فسادها و منکرات بر جامعه چیره خواهد شد، اظهار کرد:  تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات امر به معروف و نهی از منکر است، حفظ و تداوم این نظام مقدس نیز به احیای این دو واجب الهی بستگی دارد.

گفتنی است، در ادامه این نشست اعضای گروه تخصصی بهداشت و درمان ستاد امر به معروف استان به بیان نظرات و نظرات خود پرداخت.

کد خبر 1008323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha