دیوار حوزه شهید نقیب زاده به تمثال شهید سلیمانی مزین شد

دیوار حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری آستارا به تمثال مبارک سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در آستانه فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیوار حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری آستارا به تمثال مبارک سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

 

تصویر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که سال گذشته در اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل آمد به همت حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری به دیوار این حوزه در روبروی مزار شهدای والامقام شهرستان نقش بسته است.

 

«نوید دوزنده» در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: اجرای نقاشی دیواری علاوه بر زیبایی بصری، تاثیر غیرقابل انکاری بر ذهن مخاطب دارد.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری بندر آستارا افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا باید در سطح شهر از تصاویر شهدا استفاده کرد.

 

دوزنده خاطرنشان کرد: نقاشی تمثال مبارک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط رزمنده هشت سال دفاع مقدس ارسلان نعمت الهی اجرا شده است.

 

گفتنی است، شهیدان حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی ‌المهندس در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در یک حادثه تروریستی و به دستور مستقیم آمریکا به درجه رفیع شهادت رسیدند. این ۲ فرمانده مقاومت در جنگ سوریه پا به پای هم در مقابل دشمن جنگیدند و از اسلام و دین‌شان محافظت کردند و در نهایت به آرزوی دیرینه شان رسیدند و باهم شهید شدند.

کد خبر 1008343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha