حضرت زهرا(س) اسلام را احیا کرد

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) اسلام و بشریت را احیا کرد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دین اسلام را بیمه کرد و مانع از ضعف و ضربه زدن به آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» شب گذشته(یکشنبه، ۷ دی) در همایش مجازی فاطمیه(س) که به صورت زنده از صفحات اینستاگرامی پخش می شد با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)، اظهارکرد: در عظمت حضرت فاطمه زهرا (س) همین بس است که خداوند به وی فخر و مباهات می کند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) شهیده راه امامت و ولایت بود، افزود: فداکاری های حضرت فاطمه (س) در دفاع از حق ولایت حضرت علی (ع) بر کسی پوشیده نیست و آن بانوی بزرگوار، پاسداری از امامت و ولایت را وظیفه اجتماعی قلمداد می کرد.

 

وی عبادت و شب زنده داری، وابسته نبودن به تعلقات دنيوی،انفاق و دستگيری از نيازمندان را از جمله مهم ترين ویژگی های شخصيتی حضرت فاطمه (س) عنوان كرد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) اسلام و بشریت را احیا کرد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دین اسلام را بیمه کرد و مانع از ضعف و ضربه زدن به آن شد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: رفتار و منش حضرت زهرا (س) در همه امور از جمله همسرداری، تربیت فرزند و نیکی به پدر و مادر الگویی واقعی است و در این راستا بانوان جامعه ما بایستی در راه ایشان گام برداشته و خود را به رفتارهای این بانوی بزرگ نزدیک کنند.

 

گفتنی است، پایان این همایش مجازی با مداحی مهرداد گلکار و خلیل خوبکار در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه بود.

کد خبر 1008580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha