روستای علوی به عنوان روستای نمونه کسب و کار فرهنگی و هنری برگزیده شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: روستای علوی از توابع شهرستان کاشان به دلیل پیشینه فعالیت های فرهنگی به عنوان یکی از روستاهای نمونه در اجرای طرح کسب و کارهای فرهنگی روستاها برگزیده شده است.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نشست توجیهی کسب و کارهای فرهنگی هنری در روستاها با حضور مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های منتخب طرح به صورت مجازی برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این نشست با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترک معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و صندوق کارآفرینی امید و به منظور تشریح مراحل طرح به صورت وبینار برگزار شد.

 

نمکی در ادامه بیان داشت: بررسی اهداف، محورهای همکاری، نحوه حمایت از طرح ها و شیوه نامه اجرایی طرح از دیگر محورهای این نشست توجیهی بوده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: روستای علوی از توابع کاشان به دلیل پیشینه فعالیت های فرهنگی به عنوان یکی از روستاهای نمونه در اجرای این طرح برگزیده شده است.

 

نمکی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و برنامه ریزی در این زمینه از طریق کسب کارهای فرهنگی و هنری می تواند ضمن کارآفرینی و اشتغال زایی، گامی در جهت رونق اقتصاد فرهنگ کشور باشد./

کد خبر 1008613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha