طرح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

شهردار ایلام با بیان اینکه طرح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در حال اجرا است، گفت: این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

«طالب صادقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: پروژه زیر گذر شهید کشوری شهر ایلام با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی حداکثر تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

 

وی عنوان کرد: البته این مهم نیازمند همکاری دستگاه های خدمات رسانی برای جابجایی چراغ برق ها، کابل های فیبرنوری و سایر موارد نیاز است.

 

صادقیان با اشاره به اینکه  طرح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری و روان شدن ترافیک شهر ایلام ایلام در حال اجراست.

 

شهردار ایلام  تصریح کرد: این طرح  ۵۰۰ متر طول دارد و پیشرفت فیزیکی پروژه بر اساس برنامه زمان بندی بوده و از لحاظ پیشرفت فیزیکی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

 

وی با اشاره به برنامه های شهرداری برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در ایلام، گفت: شهرداری برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر و بویژه حاشیه آن برنامه های مختلفی دارد. 

 

  شهردار ایلام با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر ایلام نیاز به بازنگری دارد افزود: مدیریت شهری ایلام با متخلفان و مالکانی که خارج از ضورابط اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می کنند برخورد خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1008692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha