رونق فعالیت های دهه فجر در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به متفاوت بودن دهه فجر امسال گفت: باید با برنامه ریزی های دقیق و استفاده از بسترهای موجود شاهد رونق فعالیت های دهه فجر در مساجد همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برگزاری نشست کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امسال کشور درگیر بیماری کرونا شده اما این شرایط نباید سبب از رونق افتادن ایام الله دهه فجر شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مساجد را یکی از نهادهای موثر در روشنگری مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و افزود: شرایط کرونایی سبب شده است تا ارتباط مردم با این اماکن مقدس به حداقل برسد.

 

رییس کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد:  باید از ظرفیت دهه فجر برای روشن کردن مردم نسبت به مسائل سیاسی روز، چرایی انقلاب، دستاوردهای انقلاب بهترین استفاده را کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به همین متفاوت‌بودن وضعیت دهه فجر امسال افزود: باید با برنامه ریزی های دقیق، شاهد رونق فعالیت های دهه فجر در مساجد همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم

 

رییس کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: در همین راستا ائمه جماعات نقش پررنگی دارند و باید نقش تبلیغی خود را در دهه فجر ایفا کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را ضروری دانست و گفت: با توجه به این شرایط رویکرد مساجد باید ابتکار عمل در فضای مجازی و در عین حال حفظ و تقویت مشارکت عمومی و حضور مردمی باشد.

 

 رییس کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قم ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی می توان برنامه های مفیدی را در این عرصه به منصه ظهور رساند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تاکبد کرد: برنامه هایی چون آذین بندی مساجد و محلات و برگزاری مراسم در فضای مجازی، برگزاری پویش ها و مسابقات از جمله برنامه هایی است که می‌توان در ایام دهه مبارک فجر به خوبی به آن پرداخت.

 

 

کد خبر 1008730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha