برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه استان بوشهر به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش در هشت شهرستان و ۱۰ بقعه متبرکه استان بوشهر محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور» روز دوشنبه (8 دی) در آستانه نخستین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و مجاهد سرافراز ابومهدی المهندس در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد اقتدار ملی و بین المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایداری بی ادعا برای دین و پرچم غرور برای هر ایرانی است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر بیان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش در هشت شهرستان و ۱۰ بقعه متبرکه استان بوشهر محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام اسماعیل پور خاطر نشان کرد : محافل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بوشهر در امامزادگان عبدالمهیمن(ع) و محمدبن باقر(ع) ، در شهرستان تنگستان در امامزادگان زین الشهداء شهر اهرم و زیدبن علی (ع) روستای گلنگون ، در شهرستان کنگان در امامزاده حسین (ع) بنک ، در شهرستان جم در امامزادگان سید حبیباله (ع) و بی بی مرضیه برگزار می گردد .

 

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر ادامه داد: این محافل در شهرستان دشتستان در بقعه سید محمدسجادی و امامزاده شاه نورالله (ع) بنداروز و در شهرستان گناوه در آستان امامزاده سلیمان بن علی (ع) این شهر بصورت مجازی برگزار می شود .

کد خبر 1008759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha