تقویت جبهه مقاومت مرهون وجود حاج قاسم سلیمانی است/ تفکر و ایده شهید سلیمانی در دانشگاه ها و مدارس تدریس شود

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تضعیف تفکر و ایده حاج قاسم سلیمانی در مدارس و دانشگاه های کشور گفت: تقویت جبهه مقاومت مرهون ایده حاج قاسم سلیمانی است.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: پرچمدار جبهه مقاومت در کشور حضرت امام خمینی (ره) بودند چرا که وی امام انقلاب مستضعفین را پرچمداری کردند و ادامه این مسیر نیز مقام معظم رهبری بودند و  ایشان و همچنین سردار سلیمانی نقش بی بدیلی را در اتحاد و ایجاد جبهه مقاومت داشتند.

 

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر نقشه ها، طراحی ها و برنامه ریزی های حاج قاسم سلیمانی نبود، ممکن نبود امروز طول و عرض جبهه مقاومت در گستره جغرافیایی این قدر گسترده باشد و در واقع جبهه مقاومت توسعه و تقویت خود را مرهون حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی بیان کرد: هر جا نیروهای آزادی بخش و بدون نگاه مذهبی وجود دارد به نوعی تاثیرات جبهه مقاومت است و در واقع امروز جبهه مقاومت با توجه به فداکاری ها و ایثار شهید حاج قاسم سلیمانی تبدیل به یک فرصت ارزشمند برای جهان اسلام شده است و همه ملت ها و دولت های مسلمان از توانمندی ها و ظرفیت های این جبهه استفاده می کنند.

 

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز باید رسانه ملی، نویسندگان، فرهیختگان، هنرمندان و همچنین دانشگاه های ما نشر و توسعه مکتب حاج قاسم را در اولویت کارهایشان قرار دهند. در دانشگاه ها و مدارس ما باید تفکر و ایده حاج قاسم سلیمانی در جهت ایجاد و گسترش جبهه مقاومت تدریس شود و آموزش و پرورش و وزارت علوم باید در این رابطه برنامه داشته باشند.

 

کد خبر 1009157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha