سردار سلیمانی احیا کننده مراسم فاطمیه در کرمان بود

هم‌رزم سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی اولین فرد بود که مراسم ایام فاطمیه را در کرمان احیا کرد و در برگزاری این مراسم اهتمام داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار عبدالحسین رحیمی همرزم و معاون سردار سلیمانی در برنامه "سلام سردار" اظهار کرد: گنبد بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع) در کرمان بازسازی و ارسال شد که نشان دهنده عشق و علاقه مردم کرمان و به ویژه حاج قاسم به اهل بیت(ع) است و این علاقه بعدا در تقویت ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط سردار سلیمانی نمود پیدا کرد.

 

وی افزود: سردار سلیمانی مامور تشکیل تیپی از نیروهای مردمی کرمان، سیستان و بوچستان و جنوب شرق بود و حاج قاسم به عنوان اولین فردی بود که این مسئولیت را پذیرف و اجرا کرد.

 

مشاور ستاد عتبات و عالیات استان کرمان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اولین فرد بود که مراسم ایام فاطمیه را در کرمان احیا کرد و در برگزاری این مراسم اهتمام داشت و حتی حسینیه‌ای که توسط حاج قاسم ساخته شد نیز مزین به نام حضرت زهرا(س) است.

 

"سلام سردار" مجله صبحگاهی است که همه روزه از ساعت ۷ صبح به روی آنتن شبکه رادیویی مقاومت می‌رود.
در این برنامه رادیویی تعدادی از هم‌رزمان سردار سلیمانی و کارشناسان مسائل منطقه غرب آسیا حضور می‌یابند تا در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان یاد و خاطر رشادت‌های شهدای جبهه مقاومت را گرامی دارند.

کد خبر 1009173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha