مسابقه داستان نویسی«زهور الجوادین» در آستان مقدس کاظمین

دبیرخانه آستان مقدس کاظمین از برگزاری مسابقه داستان کوتاه با عنوان «زهور الجوادین» ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجوادین، بخش امور فکری و فرهنگی متعلق به آستان مقدس کاظمین مسابقه داستان کوتاه را با عنوان «زهور الجوادین» ویژه بانوان برگزار می کند.

 

جانفشانی نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی دیگر، نقش زنان جهاد در سایه فتوای دفاع کفایی، زن و مسئولیت تربیتی در عصر غیبت، خشنونت خانواده، ارزش های اخلاقی و الگوی اجتماعی و امید و چالش مشکلات  از جمله محورهای این مسابقه است.

 

دبیرخانه این آستان درباره شرایط شرکت در این مسابقه گفت: داستان باید جدید باشد و در هیچ پایگاه اینترنتی و نشریه ای چاپ نشده باشد، داستان به زبان عربی فصیح باشد و درج نام و نام خانوادگی نویسنده به همراه شماره تلفن و پست الکترونیکی الزامی است.

 

این دبیرخانه اعلام کرد: داستان های ارسال شده به صاحبانش بازگردانده نمی شود و این آستان حق انتشار آن را در زمان مناسب با رضایت نویسنده  دارد.

 

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه داستان های کوتاه خود را به پست الکترونیکی مجله زهره الجوادین flowers@aljawadain.org  ارسال کنند یا داستان خود را در لوح فشرده به صورت دستی به بخش امور فکری و فرهنگی در آستان کاظمین تحویل دهند.

 

آخرین مهلت دریافت داستان های کوتاه 25 اسفند 1399 مطابق با 15 مارس 2021میلادی است. این دبیرخانه جوایز نقدی را به سه برگزیده این مسابقه اهدا خواهد کرد.

کد خبر 1009197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha