سردارقاسم سلیمانی یکی از پرچم داران بصیرت بود

سردارجوانی یکی از پرچم داران بصیرت را سردار قاسم سلیمانی دانست وگفت: شهید والامقام ۴۲ سال مجاهدت آمیخته با بصیرت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار سرتیپ« یدالله جوانی» در مراسم ۹ دی استان سمنان ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی گفت: ۹ دی را می‌توان یکی از نشانه‌های فضیلت‌های ملت ایران دانست.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بااشاره به تقارن ایام فاطمیه با سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: بصیرت سردارسلیمانی در شناخت صحیح جبهه حق و باطل، شناخت دشمن و دوست و شناخت راه ولایت بود.

 

وی با تأکید براینکه سردار سلیمانی خوب می دانست کسی که لباس مجاهدت را از تن بیرون آورد، باید لباس ذلت به تن کند ادامه داد:اگر امروز ملت ایران سرافراز است و به دشمنان نه می‌گوید، حاصل مجاهدت‌های این چنینی شهیدانی است.

 

سردارجوانی گفت: در حالی که امروز عده‌ای آگاهانه و ناآگاهانه به بهانه دفاع از اسلام علیه مقام معظم رهبری سخن می‌گویند، سخن سردار شهید قاسم سلیمانی را به یاد بیاورند که گفت تنها راه دفاع از اسلام و عاقبت بخیری ملت، پشتیبانی از ولی فقیه است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان اینکه باید با الگوگیری از سردارسلیمانی، حوادث گذشته تا امروز را تحلیل و به جوانان انتقال دهیم اضافه کرد: یکی از روزهایی که نصرت الهی ملت ما را یاری کرد و از بزرگترین و پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه‌ها عبور داد ۹ دی بود و از همین رو است که بر آن، نام یوم الله قرار داده است.

 

وی با تأکید براینکه وقوع چنین رویدادی در تحلیل و صحبت‌های تحلیل گران وقوع چنین حماسه مردمی جایی نداشت اما به یکباره اقتدار ملت را نمایان کرد ادامه داد: پس از فتنه ۸۸ و ایجاد تردیدها و سوالات و ابهامات و بازیگری بازیگران دنیا گرا و قدرت گرا در پیاده سازی سناریوی آمریکایی صهیونیستی روند حوادث به گونه‌ای بود که رسانه‌های غربی با صراحت اعلام کردند که جمهوری اسلامی به پایان سال ۸۸ هم نمی‌رسد.

 

سردارجوانی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی که در ذهن و فکر دشمنان ما و طراحان فتنه و مجریان آن در درون کشور، چنین محاسبه‌هایی صورت گرفته بود و بر همین اساس هم پل‌های پشت سر خود را خراب کردند، در خطبه‌های تاریخی نماز جمعه خود فرمودند که «این احمق‌ها فکر می‌کنند ایران هم گرجستان است» و همین عبارت کوتاه کفایت می‌کرد تا اهل بصیرت و معنی، در همان روزهای نخست، متوجه شوند که یک سو تفاهم نیست بلکه یک نقشه و توطئه در میان است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فتنه ۸۸ توطئه آمریکایی و صهیونیستی است لذا دشمنان می‌خواستند در بستر انتخابات مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما هشت ماه گذشت و محاسبه غلط و اشتباه دشمنان ما و طراحان کودتای مخملی در ایران، آشکار شد.

 

وی  با بیان اینکه ۹ دی سبب شد تا مردم هوشمند و بصیر و همچنین دشمن شناس، با یک بیانیه چند خطی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سراسر کشور ده‌ها میلیون نفر به صحنه بیایند، گفت: ملت ما با این حضور توطئه‌ای را خنثی کردند که راهی برای خنثی کردن آن جز خلق چنین حماسه‌ای نبود.

 

سردار جوانی تصريح کرد: بايد از توطئه فتنه سال ۸۸درس عبرت گرفت زيرا امروز نيز دشمنان به دنبال ايجاد مشکلات براي مردم و قرار دادن مردم در مقابل رهبري هستند که همه بايد نسبت به اين فتنه ها هوشيار باشند.

 

وي افزود: برجام نشان داد که آمريکا به دنبال گرفتن قدرت کشور ما و تسليم کردن جمهوري اسلامي است و امروز ديگر راه مذاکره دو جانبه با آمريکا و يا مذاکرات براي برجام هاي ديگر کاملا بسته شده است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه ولایت و بصیرت را فرصت خوبی برای شناساندن جنس بصیرت شهید سلیمانی به جوانان دانست وافزود: دهه بصیرت و ولایت فرصتی است تا حوادث تاریخی را تجزیه و تحلیل کرد تا بتوانیم از آن برای فهم مسائل امروز بهره ببریم.

 

وی بیان کرد: ملت ما باید برای رسیدن به قله بصیرت تلاش کنند و بدانند که دشمنان یک راه را تمرکز کرده و آن فاصله بین امت و ولایت است و این دهه بصیرت و ولایت نه صرفاً برای تجلیل بلکه برای تحلیلی، بازگویی، بازخوانی، تبیین و توجه به این موضع دشمنان و حوادث است.

 

کد خبر 1009365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha