۹ دی نمایش قدرت مردمی بودن انقلاب را به رخ دشمنان کشید

بیکی گفت: ٩ دی نشان داد که انقلاب یک پایگاه ریشه داری در دل مردم ایران دارد و با ترقه بازی عده ای  به خود نمی لرزد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ۹ دی حقیقتاً یک نمایش قدرت و اقتدار مردمی است که شاهد بودیم در سراسر ایران مردم چگونه به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و حضور پررنگ زمان شناسانه را داشتند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: جمعیت اندک خارج نشین و برانداز فکر می‌کند در میان مردم یک پایگاه دارد اما به هر دری که می‌زند با راه بسته مواجه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه آنها به این نتیجه رسیده اند که با راه اغتشاش نمی توانند به اهداف شوم خود برسند، اظهارداشت: آنها به طرح‌های روانی و تبلیغاتی روی آورده اند تا باعث مایوسیت مردم از انقلاب شوند.
 
بیکی ادامه داد: بخش زیادی از کسانی‌که در خارج به دنبال عیاشی و خوشگذرانی های خود هستند و این نقشه هایشان را در حال پیاده سازی هستند کسانی هستند که زمان قبل از انقلاب در این کشور صاحب قدرت بودند.
 
وی خاطرنشان کرد: تاریخ شواهد و آمار خودشان که ثبت شده است نشان می‌دهد که وضعیت کشور و روستاها از لحاظ رفاه و امکانات در یک حالت بحران و فلاکت بار بود اما کاخ و خدم و حشم آنها به راه بود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: آنان تمام ذخایر و ثروت ملت ایران را به یغما برده اند و تا ابد این دزدی و غارت از ملت ایران به عنوان لکه ننگی بر پیشانی آنها باقی خواهد ماند.
 
وی افزود: ٩ دی نشان داد که انقلاب یک پایگاه ریشه داری در دل مردم ایران دارد و با ترقه بازی عده ای  به خود نمی لرزد.
 
بیکی اضافه کرد: ملت ایران باید همواره هوشیار و با شکوه گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب باشد تا از کوران حوادث احتمالی و از پیچ‌های پر خطری که دشمن این انقلاب ایجاد کرده‌اند به سلامت عبور کنند.
 

 

کد خبر 1009476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha