ایجاد فرصت اشتغال و کمک به رهن منزل توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز در ایام فاطمیه (س)

رضازاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با کمک خیران هیئت «متحده فاطمیون» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) موتور سیکلتی برای اشتغال یک جوان به ارزش ۲۲ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان برای پول رهن منزل یک زن بی سرپرست تهیه کردند.

«سیده مریم الشریعه رضازاده» با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم فاطمیه اول در مسجد و آرامگاه «نور با مداحی «غلامحسین کلکاری» و سخنرانی حجت الاسلام «محمد هادی علوی نژاد» از ساعت سه تا پنج بعد از ظهر روز پنج شنبه (4 دی) با حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: در این مراسم، فضایل اهل بیت (ع) و سیره فاطمی (س)، گذشت و ایثار حضرت فاطمه (س) وحمایت های این بانوی بزرگ از ولایت حضرت علی (ع) مطرح شد و از زنده یاد «نگهدارجمالی»، خادم مسجد «نور» که دارای 25 لوح تقدیر بابت کارگردانی بود نیز یاد شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: در این مراسم همچنین به 12 نفر از فعالان هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز هدایایی اهدا شد.

وی اعلام کرد: با همت فعالان این مسجد و خیران هیئت «متحده فاطمیون» در این ایام با هدف اشتغال برای یک جوان، موتور سیکلتی به ارزش 22 میلیون تومان تهیه شد و برای رهن منزل یک زن بی سرپرست دارای 2 فرزند مبلغ 10 میلیون تومان تهیه شد.

رضازاده با اشاره به جمع آوری لباس برای کارتن خواب ها گفت: اصحاب مسجد «نور» با کمک بازاریان  چند نایلون لباس برای کارتن خواب ها جمع آوری کردند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، اعلام کرد: مراسم سوگواری روز شهادت حضرت زهرا (س) و مراسم سردار شهید سپهبد سلیمانی  روز شنبه (13 دی) در مسجد و آرامگاه «نور» برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1009503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha