اجرای طرح «تولد لبخند» توسط کانون «ابن‎الرضا(ع)» گراش

اخوت از اجرای طرح «تولد لبخند» توسط کانون فرهنگی هنری «ابن‎الرضا(ع)» شهرستان گراش خبر داد و افزود: در اولین قدم اجرای این طرح تا کنون دو لبخند متولد شده است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: طرح «تولد لبخند» عنوان طرحیست که کانون فرهنگی هنری ابنالرضا(ع) شهرستان گراش با همکاری شیرینی‌سرای اعظم آن را شروع کرده است. در این طرح قرار است دانش‌آموزان نیازمند توسط مدیران مدارس شناسایی و معرفی شوند تا در روز تولدشان، کیک تولد برای آن‌ها تهیه و فرستاده ‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه این خلاقیت کانون ابنالرضا(ع) به مدیریت محسن افشار انجام می‌شود، افزود: اولین قدم اجرای این طرح اجرا شده و تا این لحظه دو لبخند متولد شده است که ان‌شاءالله به مدد مهر مردم و خیرین ادامه‌دار خواهد بود.

 

وی به حس و حال اولین قدم اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: وقتی کیک تولد با دست مدیر به دستانِ دانش‌آموز نشست، خوشحالی و لبخند مهمان آن خانواده شد و همان لبخند دلیلی برای ادامه‌ی جدی طرح شده است.

 

اخوت با بیان اینکه با کمک مردم گراش می‌شود لبخندهای بیشتری را در روز تولد فرزندان شهر رقم زد، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای پیوستن به پویش همدلانه‌ی «تولد لبخند» از طریق واریز به شماره کارت 5859837007455641 بانک تجارت به نام کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا(ع) شهرستان گراش اقدام کنند.

کد خبر 1009523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha