برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دل ها  توسط کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی

نهاوندی گفت: به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، مراسم ویژه ای توسط کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان آبیک و قرارگاه شهید سلیمانی شهر قشلاق برگزار می شود.

«محمد نهاوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، مراسم ویژه ای توسط قرارگاه شهید سلیمانی شهر قشلاق آبیک و کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان آبیک  برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان آبیک ادامه داد: این ویژه برنامه پنجشنبه 11 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل شهر قشلاق آبیک برگزار شده و به صورت همزمان از شبکه اینترنتی ریحانة الحسین پخش می شود.

 

وی عنوان کرد: این مراسم با سخنرانی سردار مهدی ایرانمنش مسئول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی و با مداحی عیسی کوه فلاح برگزار خواهد شد و علاقمندان در نقاط مختلف می توانند به صورت رایگان این برنامه را از طریق فضای مجازی به آدرس heyatonline.ir/heyat/698 و به صورت زنده تماشا کنند.

 

نهاوندی خاطر نشان کرد: این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها، تبیین فداکاری ها و دلاورمردی های این شهید بزرگوار و الگوگیری جوانان از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1009558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha