وضعیت زرد نتیجه اجرای طرح شهید سلیمانی/ بهبود وضعیت کرونایی در قزوین

نامدار با اشاره به کاهش بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان قزوین گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی و طرح هوشمند محدودیت ها بعد از ۱۰ ماه تلاش وضعیت استان از قرمز و نارنجی به سمت وضعیت زرد تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان نامدار» در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی که امروز (چهارشنبه 10 دی) در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، بیان کرد: ایام شهادت بانوی فداکار اسلام حضرت زهرا (س) را تسلیت می گوییم و این ایام مصادف با سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است که بر اساس فرمایش رهبری، این شهید علاوه بر شجاعت دارای اخلاص بود و این اخلاص وارث قلب مسلمانان در ایران و عراق و همه مسلمانان جهان شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: خانواده بزرگ سلامت استان با تأسی از این شهید بزرگوار و با شجاعت و اخلاص صحنه هایی در این دوران خلق کردند که جزو افتخارات استان حک خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در این شرایط سخت و شرایط ناجوانمردانه تحریم و پاندمی کرونا تلاش شد تا خدشه ای در خدمت درسانی به مردم وارد نشود و خوشبختانه شاخص ها نشان می دهد در حوزه های مختلف بهداشت، درمان، دانشجویی، فرهنگی، پژوهشی و توسعه نه تنها عقب نیفتاده ایم بلکه در بسیاری از شاخص ها و زیرساخت های اساسی استان پیشرفت های خوبی داشتیم.

 

نامدار اعلام کرد: خوشبختانه با تمرکز به نام این سپهبد شهید در 40 روز گذشته موفق شدیم با طرح هوشمند محدودیت ها و طرح شهید قاسم سلیمانی که با همکاری گروه های مردمی و بسیج در کشور اتفاق افتاد و به برکت نام این شهید از وضعیت قرمز و حاد به شرایط بهتری برسیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز بعد از  10 ماه تلاش وضعیت استان از قرمز و نارنجی به سمت وضعیت زرد حرکت کرده و به جز یک شهرستان مابقی شهرستان های استان به حالت زرد تغییر وضعیت داده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: خوشبختانه بیماران بستری کاهش داشته است و این طرح توانست اتفاق بزرگی را برای کشور رقم بزند.

کد خبر 1009703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha