تکریم  خانواده شهدا  مصداق عملی  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام یوسف خانی، با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان باید قدردان خانواده شهدا باشند، گفت: تکریم خانواده شهدا مصداق عملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(10 دی) در دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران به همراه مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان لرستان و فرماندار جدید شهرستان، اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب هستند و خدمت به آنان را مصداق حسنه و وظیفه ملی و دینی است.

 

امام جمعه دلفان افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی صاحب عزت و اقتدار و قدرت بازدارنده بی بدیل درمنطقه شده است.

 

وی بیان کرد: مردم و مسئولان موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا ونیاز نسل جوان را در ابعاد روحی و رفتاری به سیره پاک شهداء بدانند.

 

حجت الاسلام یوسف خانی ضمن تکریم از خانواده معزز شهداء و ایثارگر دوران دفاع مقدس، تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا را مصداق عملی حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

 

در ادامه این دیدار، فرماندار و مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان هم ضمن احترام به خانواده محترمتان شهداء و ایثارگران بررسی همراه با تعامل درجهت خدمت به این قشر ارزشمند را سرلوحه برنامه آینده خود بیان کردند.

کد خبر 1009705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha