شهید سلیمانی دست جبهه مقاومت در حوزه های مختلف را پر و خودکفا کرد

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه شهید سلیمانی دست جبهه مقاومت در حوزه های مختلف را پر و خودکفا کرد، گفت: راه عزت منطقه و مسلمانان مقاومت است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی بانی و موسس محور مقاومت در منطقه بودند و خودشان نماد و محور این حرکت جهادی و مقاومت در منطقه تبدیل شدند.

 

نایب رییس فراکسیون بروحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سردار سلیمانی دست جبهه مقاومت را حوزه های مختلف پر و خودکفا کرد. حزب الله لبنان الان سر پای خود ایستاده است هم موشک و هم پهباد تولید می کند و در عرصه های مختلف حرف برای گفتن دارد. در فلسطین، جهاد حماس و جهاد اسلامی روی پای خود ایستاده اند. زمانی فلسطینی ها با سنگ از خود دفاع می کردند اما در حال حاضر می توانند با توانمندی هایی که به دست آورده اند برای دفاع از خود از موشک هایی که تولید کرده اند، استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: اینکه یمن شش سال تمام در مقابل جنگ تحمیلی جنایتکارانه اسراییل، سعودی ها و آمریکا توانسته است ایستادگی کند و منردم یمن مقاومت کرده اند در سایه حمایت ها و برنامه های مدبرانه شهید سلیمانی بوده است.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسیر و راه شهید سلیمانی باید حفظ، تقویت و ادامه داشته باشد چرا که راه عزت منطقه و مسلمانان راه مقاومت است و هرگونه سازش و تسلیم راه ذلت است. شهید سلیمانی با خون خودش ثابت کرد که باید نهضت مقاومت حفظ و ادامه داشته باشد.

 

 

کد خبر 1009835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha