کانون‌های فرهنگی مساجد در دهه بصیرت نقش‌آفرینی می‌کنند

کامل گلباغی گفت: هر کدام از روزهای دهه بصیرت با عناوین خاص نامگذاری شده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز در این دهه با اجرای فعالیت‌‌های فرهنگی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: شعار محوری دهه بصیرت امسال «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» است و هر کدام از روزهای دهه بصیرت نیز با عناوین خاص و به اقتضای این ایام نامگذاری شده است.

 

وی افزود: امید است که با همکاری مردم ولایتمدار و بصیر و اعضای کانون‌های مساجد استان شاهد برگزاری برنامه‌های فاخری در سطح استان فرهنگی کردستان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید به کلیدواژه «بصیرت» که نیاز اصلی جامعه امروز است توجه کنند و برای تحقق آن در ابعاد گوناگون آن اعم از بصیرت اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تلاش نمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان یادآور شد: فرارسیدن دهه بصیرت، یوم‌الله نهم دی، سالگرد شهادت مجاهد بزرگ جهان اسلام شهید سلیمانی، اربعین دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده و تقارن این مناسبت‌ها با ایام فاطمیه، نشان می‌دهد که ایران اسلامی هیچ گاه ارزش‌ها و اصول انقلابی را از یاد نبرده است.

 

گلباغی بیان کرد: نهم دیماه روزی است که نظام ما با حضور به هنگام مردم بار دیگر در مقابل هجمه سنگین نظام سلطه و ایادی داخلی آنها در برابر فتنه‌ای عظیم واکسینه شد و نشان داد که علاقه به دین و ولایت و پایبندی به ارزش‌های نظام مقدس اسلامی در اعماق وجود مردم نهادینه شده و مردم فارغ از دسته بندی‌ها و جریانات سیاسی، وفادار به نظام و رهبری هستند.

 

وی در پایان بیان کرد: رسالت مديران کانون‌هاي مساجد تبیین این روزهای حماسه‌ساز در میان نوجوانان و جوانان است.

کد خبر 1009847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha