بیش از ۱۰۰ برنامه با موضوع شهید سلیمانی در گلستان اجرا شد

کشمیری گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در استان گلستان در خصوص شهید سلیمانی در طول یک سال گذشته اجرا شده است.

«عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی پویش ختم قرآن به صورت مجازی در سطح استان گلستان در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه این برنامه با همکاری تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار می شود، ادامه داد: بیش از 100 فعالیت در استان در خصوص شهید سلیمانی در طول یک سال گذشته انجام شده است.

 

کشمیری به برگزاری مسابقه قرآنی براساس گزیده وصیتنامه شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: با همت گروه قرآنی وصایای شهید سلیمانی با قرآن کریم تطبیق داده شده است و وصیت این شهید بزرگوار که برگرفته از آیات قرآن بود را استخراج کردیم.

 

وی افزود: مسابقه قرآنی براساس گزیده وصیتنامه شهید سلیمانی در سه شهر استان گلستان در نظر گرفته شده است که در این ایام برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در شهرهای بندرگز این مسابقه به صورت قطعه خوانی و جدا کردن آیات و مباحث وصیتنامه، در آزادشهر به صورت خوشنویسی و در علی آبادکتول به صورت تلاوت آیات قرآن و مسابقه صوت و لحن و نگارگری بخش های خاصی از وصیتنامه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 1009849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha