اهدای نشان «یالثارات الحسین(ع)» به شهید فخری‌زاده در سالگرد شهادت حاج قاسم

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی از اهدای نشان «یالثارات الحسین(ع)» به شهید فخری‌زاده در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم خبر داد و گفت: این نشان به دلیل نقش شهید در شکست هیمنه استکبار و خروج آمریکا از منطقه، اهداء می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مسجد مقدس جمکران از نشان و تندیس «یالثارات الحسین(ع)» رونمایی می کند.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: بعد از شهادت حاج قاسم و سخنرانی مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت، پرچم سرخ «یالثارات الحسین(ع)» به نشانه خونخواهی و انتقام خون به ناحق ریخته حاج قاسم و همه مظلومان عالم، بر فراز گنبد فیروزه ای میعاد منتظران به اهتزار درآمد و تصمیم بر آن گرفته شد که تا گرفته نشدن انتقام سخت، همچنان این پرچم برافراشته باشد.

 

وی تصریح کرد: حضرت آقا در تعبیر انتقام سخت فرمودند: انتقام سخت به معنای شکستن نرم افزاری هیمنه استکبار و خروج آمریکا از منطقه است،  از این رو، هر سال در سالروز شهادت حاج قاسم، این نشان و تندیس به شخص، گروه یا مجموعه ای که بیشترین نقش را در خروج آمریکا از منطقه و شکست هیمنه استکبار داشته باشند، اهداء می شود.

 

حجت الاسلام حسین آبادی اعلام کرد: امسال این تندیس را به پاس زحمات و جانشفانی هایی که شهید محسن فخری زاده در عرصه دانش هسته ای به خرج داد و به واسطه زحمات این شهید هیمنه استکبار شکسته شد تا جایی که نتوانستند حضور ایشان را تحمل کنند و دست به ترور فیزیکی‌اش زدند، به این دانشمند هسته ای اهدا می شود.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: بدین منظور جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران در قالب سفیران مهدوی در منزل شهید فخری زاده حضور یافته و نشان یالثارات الحسین(ع) را به وی تقدیم می کنند.

کد خبر 1009881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha