خانواده شهدا سرمایه معنوی هستند

حجت الاسلام محمدی شاهرودی گفت: دیدار و تکریم خانواده شهدا که سرمایه های معنوی کشور هستند امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «محمود محمدی شاهرودی» در سفر خود به استان مرکزی و شهر اراک و دیدار با خانواده شهیدان آجرلو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، که چشم و چراغ این مرز و بوم هستند امری ضروری است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، زنده نگهداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و بیان کرد: امروز الگوپذیری از خانواده شهدا و فرهنگ سازی در جامعه یک ضرورت مهم به شمار می رود چرا که این عزیزان الگوی صبر و شکیبایی، ولایتمداری و ایثار هستند و این مهم باید در بین نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تبیین شود.

 

وی به حضور فعال و انقلابی خانواده معظم شهدا در همه صحنه ها و عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در شرایط سخت این روزها که مشکلات اقتصادی در جامعه حکم فرماست، خانواده شهدا با صبر و شکیبایی و ولایتمداری، صبر و ایستادگی و مقاومت در برابر سختی ها را به ما گوشزد می کنند.

 

این مقام مسئول خانواده شهدا را پشتیبان راستین ولایت فقیه و حافظ دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: باور به انقلاب اسلامی، ولایت مداری و تربیت فرزندان مومن و انقلابی از شاخصه های مهم خانواده های شهدا است.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه راه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت همچنان ادامه دارد، گفت: آزادی و امنیت امروز جامعه مرهون از خودگذشتگی ها و پاکدامنی این عزیزان است و امروز نیز شهدای مدافع وطن، شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند.

 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: والدین، همسران و فرزندان شهدا همواره با صبر و بردباری خود درس ایستادگی و استقامت به ما دادند و  ما باید فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و شکیبایی را سرمشق همه امور خود قرار دهیم.

کد خبر 1009920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha