برگزاری مراسم عزادای فاطمی در شهرستان بروجرد

اصالت پور گفت: مراسم عزاداری فاطمی وسالگرد شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهار داشت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد النبی(ص) شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: همچنین مراسم سالگرد شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی طی روز جمعه 12 دی ماه جاری از ساعت 20 در مسجد النبی(ص) شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

وی افزود: روایتگری این مراسم  توسط مجتبی گودرزی انجام می شود، افزود: در این مراسم علی حسین دوست، عباس خسروی به مداحی خواهند پرداخت.

 

اصالت پور ادامه داد: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه طرح حمایت از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب پذیر در این کانون فرهنگی هنری مسجد ادامه می یابد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل و موکب مردمی جوانان بروجرد، افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بانک اطلاعاتی از نیازمندان، اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و ایتام تهیه شده است.

 

وی افزود: با جذب مشارکت های مردمی و خیران در مناسبت های مختلف بسته های کمک معیشتی و پک های بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

 

اصالت پور اظهار کرد: همچنین با مشارکت خیرین از این افراد به صورت ماهانه با پرداخت وجه نقد به عنوان کمک معیشتی حمایت می شود.

کد خبر 1010063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha