طرفداران شهید سلیمانی با قدرت رسانه پیام مقاومت را به همه دنیا برسانند

رئیس دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق در قم گفت:‌ وظایف طرفداران سردار شهید سلیمانی و ابومهدی توجه به امنیت و قدرت در بعد رسانه هم هست، ما باید در رسانه بیشتر قدرت داشته و فعال باشیم تا بتوانیم پیام مقاومت را به دنیا برسانیم.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «علی العبودی» شامگاه پنج‌شنبه ۱۱ دی در نشست «هم اندیشی علمی مقاومتِ امت محور» که به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در صدر اسلام آنچه سبب اقتدار مسلمانان شد جهاد فی سبیل الله بود که امروز به آن محور مقاومت گفته می‌شود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و گسترش انقلاب در منطقه سبب شد آزادی‌خواهی را در دل آزادگان جهان بیدار کند.

العبودی بیان کرد: برای ساخت امت قوی باید به جنبه‌های مختلف زندگی توجه شود، مقاومت افزون در بخش دفاعی باید در میدان سیاسی و فرهنگی هم حاضر باشد.

رئیس دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق در قم درباره تکالیف محور مقاومت، عنوان کرد: نباید محور مقاومت جبنه سیاسی در عراق را رها کند زیرا برخی مسئولان عراقی به نیروهای خارجی وابسته هستند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام مملو از منابع طبیعی است که در اختیار حکومت‌های وابسته آن قرار دارد، اظهار کرد: محور مقاومت باید به بخش فرهنگی حساس باشد زیرا برخی در حال ترویج اندیشه‌های سکولار بین مسلمانان هستند؛ ما باید دربخش فرهنگی هم در حال دفاع باشیم.

العبودی با اشاره به جنبه دیگر مقاومت مبنی بر اجتماعی بودن آن، ابراز کرد: مقاومت باید از درون جامعه شکل گیرد و نباید بین این دو فاصله باشد؛ باید نسل بعدی را بر اساس تربیت اسلامی و فرهنگ مقاومت تربیت شوند.

رئیس دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق در قم در پایان گفت: وظایف طرفداران سردار شهید سلیمانی و ابومهدی توجه به امنیت و قدرت در بعد رسانه هم هست، ما باید در رسانه بیشتر قدرت داشته و فعال باشیم تا بتوانیم پیام مقاومت را به دنیا برسانیم.

کد خبر 1010414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha