بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از قطعه دوم ازادراه تهران به شمال

درویش پور با اشاره به اهمیت اجرای طرح قطعه دوم آزادراه تهران به شمال گفت: بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از قطعه دوم ازادراه تهران به شمال جمعه ۱۲ دی ماه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور انجام شد.

« علی درویش پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در جریان بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه جمعه ۱۲ دی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار البرز از قطعه آزادراه تهران به شمال گفت: قطعه دوم آزادراه تهران به شمال به طول ۲۲ کیلومتر سهم ویژه ای در کاهش بار ترافیکی دارد. 

 

معاون عمرانی استانداری البرز افزود: بازدیدهای زیادی در طول زمان های مختلف از پروژه انجام شده است که این امر با توجه به اهتمام استاندار البرز به منظور تحقق اجرای طرح است.

 

وی ادامه داد: مسافت قطعه دوم آزادراه تهران به شمال به طول ۲۲ کیلومتر، بیش از ۱۶ کیلومتر تونل و حدود ۲ کیلومتر پل است که تا کنون پیشرفت خوبی در روند اجرای پروژه محقق شده است.

 

درویش پور اظهار کرد: استان های تهران و مازندران به ویژه دیگر استان های کشور با توجه به محور مواصلاتی بودن استان البرز از این طرح بهره مند می شوند.

 

وی بیان کرد: تا تیرماه سال جاری مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان به منظور راه اندازی قطعه دوم آزادراه تهران به شمال تخصیص داده شد که یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با همت دولت و بنیاد مستضعفان تأمین شده است. 

 

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر در جریان اجرای پروژه آزادراه تهران به شمال فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تحقق پروژه آزادراه تهران به شمال با توجه به کاهش میزان بار ترافیکی انتظار می رود مابقی بودجه لازم پروژه تخصیص داده شود. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1010453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha