شهید سلیمانی نسبت به دشمن بصیرت داشت

حجت الاسلام رعایتی گفت: شهید سلیمانی نسبت به دشمن بصیرت داشت و این مهم باعث پیروزی و موفقیت این شهید بزرگوار در برابر دشمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» صبح امروز (شنبه 13 دی) در ویژه برنامه گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت تولی و تبری و بیداری اسلامی» اظهار کرد: از ظهور اسلام تا به امروز سه مرحله ظهور و تثبیت اسلام، گسترش اسلام و تبلور اسلام ناب در دنیا را سپری کردیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان انقلاب اسلامی را تبلور اسلام ناب در دنیا برشمرد و ادامه داد: بسیاری از افراد در دنیا اسلام را شناختند و مسلمان نیز شدند ولی به معرفت اسلام ناب محمدی دست نیافتند.

 

حجت الاسلام رعایتی افزود: یک هزار و 400 سال از ظهور اسلام می گذرد و جمعیت مسلمانان زیاد می شود ولی اقتدار مسلمانان جهانی نمی شود

 

وی به شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در طول حیات برای بسیاری از مردم ایران شناخته شده نبود ولی پس از شهادت برخی افراد برای آن آنگونه اشک ریختند که برای عزیزان خود نریختند و متوجه دلاوری های شهید سلیمانی شدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شهید سلیمانی هم به دنبال دین و هم به دنبال دنیای مردم بود، افزود: نخستین ویژگی شهید سلیمانی دین محوری این شهید بزرگوار بود و ویژگی دوم این شهید بزرگوار ولایتمداری است.

 

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه شهید سلیمانی به واسطه بصیرتی که داشت توانست در انجام ماموریت ها موفق باشد، افزود: این سه ویژگی خاص برای شهید سلیمانی یک مکتب تبدیل شده است و نیاز است که مردم با این ویژگی ها آشنا شوند.

 

کد خبر 1010693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha