شعب قضایی و دادگستری در شهرستان دلفان ایجاد می شود

رزم افزود: با پی گیری های به عمل آمده در راستای تقویت شعب قضایی و تسریع در خدمت رسانی به مردم شهرستان دلفان اقدامات مهمی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« محمد رزم» امروز(13 دی) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  همکاران قضایی در استان لرستان چه در باب کاهش ورودی و چه در باب افزایش تعداد پرونده های مختومه خوشبختانه عملکرد مثبتی داشته است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به عملکرد قضایی در شهرستان دلفان، افزود: نرخ رسیدگی قضایی در این شهرستان معدل خوبی است و 100درصدی است.

 

وی افزود: با بررسی وضعیت  تشخیص داده شده است که نیاز به افتتاح مراجع بیشتری در این شهرستان است و در راستای افتتاح  و کسب مجوز برای افزایش مراجع قضایی و افزایش و تقویت چارت قضایی در این شهرستان اقدامات لازم انجام شد.

 

رزم ادامه داد:خوشبختانه مجوز افتتاح شعبه دوم بازپرسی و مجوز افتتاح شعبه 103 کیفری 2 از تشکیلات قوه قضائیه اخذ شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین مجوز شعبه سوم دادگاه حقوقی شهرستان دلفان از تشکیلات قوه قضائیه اخذ شده است.

 

رزم افزود: امید می رود با راه اندازی این شعب گامی مهم در راستای رفع اطاله دادرسی در شهرستان دلفان وتقویت خدمت رسانی قضایی به مردم برداشته شود.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به وجود معیارها و شاخص های افتتاح دادگاه در بخش خاوه شهرستان دلفان، بیان کرد: خوشبختانه با پی گیری های به عمل آمده با راه اندازی دادگاه عمومی بخش خاوه موافقت شده است.

 

وی افزود: ساختمان دادگاه عمومی بخش خاوه شهرستان دلفان تملک شده است که امید می رود به زودی با تامین نیروی اداری شاهد افتتاح این دادگاه عمومی باشیم.

 

رزم خاطرنشان کرد: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دلفان هم تکمیل شده است و پی گیری های لازم برای تکمیل و بهره برداری از پزشکی قانونی در شهرستان دلفان در دست اقدام است.

 

وی بیان کرد: راه اندازی ساختمان زندان در شهرستان دلفان با همکاری مدیرکل سازمان زندان های استان در دست اقدام است و بازداشتگاهی در شهرستان دلفان راه اندازی می شود.

 

مدیرکل دادگستری لرستان تصریح کرد: وجود معتادن متجاهر و کارتن خوابی در این شهرستا رصد شده است وامید می رود با همکاری سازمان بهزیستی کمپ ترک اعتیاد ماده 16 در این شهرستان راه اندازی شود و شاهد ساماندهی معتادان متجاهرو افراد کارتن خواب باشیم.

 

رزم خاطرنشان کرد: انشاء الله جلسات اقتصاد مقاومتی، جذب فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان بیشتر رونق گیرد و شاهد شکوفایی اقتصادی در این شهرستان و رونق شهرک صنعتی در این شهرستان باشیم.

 

وی با اشاره به وجود ظرفیت های گسترده بومی در شهرستان دلفان، اظهار کرد: انشاء الله با همکاری مسئولان و جذب فرصت های سرمایه گذاری از این ظرفیت ها در راستای شکوفایی اقتصاد و اشتغال در این شهرستان بهره گرفته شود.

 

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین با  اشاره به درخواست فرمانداری نورآباد در خصوص پایش تصویری در سطح شهر و میادین شهرنورآباد، افزود: پایش تصویری در پیشگیری از وقوع جرم مفید و موثر است و انتظار می رود با تخصیص به موقوع بودجه و اعتبار این مهم در شهرستان دلفان اجرایی شود.

کد خبر 1011030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha